FAQ

Je možné zaslat objednávku i na Slovensko?
Ano, je to možné máme také Slovenský e-shop: www.krasnydomov.sk 

Kolik činí dopravné a balné?
Balné je zdarma. Dopravné (přepravní služba Geis Parcel 119,- Kč / Geis point 69,- Kč / Česká pošta 129,-  Kč) , dobírečné 36,-. V případě objednávky nad 2200,- je dopravné ZDARMA.


Jaká je dodací lhůta?

Pokud máme výrobek skladem(označeno na webu skladem TU) je typická dodací lhůta následující den ode dne provedení objednávky. V případech, že výrobek je na externím skladu (označeno na webu skladem ext.), jej ihned objednáváme a v tomto případě Vám výrobek doručíme za cca 3-4 pracovních dnů od provedení objednávky. Může se stát, že zboží nemá ani náš dodavatel (označeno na webu na dotaz) v tomto případě Vás kontaktujeme a domluvíme se jak postupovat dál nebo kdy přesně bude produkt skladem.

Jak se dozvím kdy mi bude zboží doručeno?
Vždy po provedení objednávky Vám bude odeslán email v nejbližším možném termínu zda je zboží skladem a kdy bude doručeno.

Jak změním svoji objednávku?
Pokud budete chtít změnit Vaši objednávku, můžete tak učinit prostřednictvím emailem na adresu: info@krasnydomov.cz

Jak stornuji svoji objednávku?
Pokud budete chtít stornovat Vaši objednávku, neprodleně napište na email: info@krasnydomov.cz

Kam se obrátit v případě dalších dotazů?
V případě jakýchkoliv dalších dotazů se nás prosím nezdráhejte kontaktovat :

1) na telefonu +420 776 344 443 jsme tu pro Vás 7 dní v týdnu od 8.00 - 20.00 hod 
2) e-mailem: info@krasnydomov.cz

Kam se obrátit v případě potřeby vypracování V.I.P. nabídky ? Či jiných dotazů ?
Vedení společnosti: Markéta Matějková
1)na telefonu +420 776344443
2)e-mailem: info@krasnydomov.cz


Certifikované obchodní podmínky dTest