doprava

Garance spokojenosti

Protože si vážíme každého zákazníka a spokojený zákazník je pro nás prioritou, přistupujeme k prodeji velmi zodpovědně.
Děláme vše pro to, abychom nabídli kvalitní služby. Přesto se však může stát, že nebudete z nějakého důvodu spokojeni a produkt nesplní Vaše očekávání.
Pokud nám sdělíte, že jste nespokojeni (a budeme rádi, pokud nám sdělíte důvod, abychom mohli v budoucnu naše služby vylepšit), máte nárok na vrácení částky v plné výši.
Každému zákazníkovi rádi a profesionálně poradíme nejen s výběrem vhodného produktu, ale také třeba se správným zapojením, nebo nastavením. 

Pravidla pro vrácení zboží v rámci služby „Garance spokojenosti“

  1. Služba "Garance spokojenosti" musí být využitá do 30 dní od zakoupení zboží z obchodu www.krasnydomov.cz
  2. Zboží nesmí být poškozeno či jinak znehodnoceno.
  3. Zboží musí být doručeno zpět do kamenné prodejny v Trutnově a to na náklady zákazníka
  4. U vráceného zboží musí být přiložen dopis s žádostí o využití „Garance spokojenosti“ s číslem Vašeho bankovního účtu a číslem faktury nebo objednávky
  5. Služba "Garance spokojenosti" se nevztahuje pro velkoobchodní partnery a také pro dodávku zboží na kterou byla vypracována speciální nabídka

 

Certifikované obchodní podmínky dTest