Jak reklamovat ?
Poškození zboží během přepravy:
Česká pošta - pokud jste balík převzali a až po té zjistili že je obsah poškozen je nutné balíček nejpozději do 24 hodin reklamovat na pobočce České pošty, budou po Vás požadovat kompletní balíček i včetně vnitřního balení + doklady.
Přepravní služba - pokud jste balík převzali a po té zjistili že je obsah poškozen nejdůležitější cesta je vše zdokumentovat a odeslat fotografie + popis poškození na info@krasnydomov.cz ostatní zařídíme za Vás. Zaručení kladného vyřízení reklamace je nutné balík rozdělat před doručujícím řidičem, který s vámi sepíše protokol.
Reklamace při zjištění nedostatku
Reklamace vady - prosíme o zaslání zboží na naší adresu provozovny (krasnydomov.cz s.r.o., Náchodská 353, 54101, Trutnov) nejlépe s vyplněným formulářem který je k dispozici zde a dokladem o nákupu.