doprava

Jak reklamovat

 

Jak reklamovat ?

Poškození zboží během přepravy:

Česká pošta - pokud jste balík převzali a až po té zjistili že je obsah poškozen je nutné balíček nejpozději do 24 hodin reklamovat na pobočce České pošty, budou po Vás požadovat kompletní balíček i včetně vnitřního balení + doklady.

Přepravní služba - pokud jste balík převzali a po té zjistili že je obsah poškozen nejsnažší cesta je vše zdokumentovat a odeslat fotografie + popis poškození na info@krasnydomov.cz ostatní zařídíme za Vás.

 

Reklamace při zjištění nedostatku

Reklamace vady - prosíme o zaslání zboží na naší adresu provozovny (Krasnydomov.cz, Spojenecká 43, 54101, Trutnov) nejlépe s vyplněným formulářem který je k dispozici zde a dokladem o nákupu.

Certifikované obchodní podmínky dTest